مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-14فرهنگي

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان: در مقابل تغییر کاربری سینماها می ایستیم


مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، تغییر کاربری کامل سینما و تبدیل آن به مرکز تجاری و پاساژ را خلاف قانون دانست و اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نسبت به تغییر کاربری های خلاف قانون خواهد ایستاد و افراد دخیل در این عمل خلاف را به دادگاه می کشاند.

- مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان: در مقابل تغییر کاربری سینماها می ایستیم ایسنا/گیلان مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، تغییر کاربری کامل سینما و تبدیل آن به مرکز تجاری و پاساژ را خلاف قانون دانست و اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نسبت به تغییر کاربری های خلاف قانون خواهد ایستاد و افراد دخیل در این عمل خلاف را به دادگاه می کشاند.

رضا ثقتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تغییر کاربری سینماهای استان گیلان، اظهار کرد: سینماها در گران ترین مکان های جغرافیایی هر شهری واقع شده اند، زیرا در گذشته مرکزیت شهر جهت احداث سینما انتخاب می شد.

وی افزایش ارزش مکانی سینماها را برای صاحبان و مدیران سینما وسوسه انگیز دانست و افزود: در حال حاضر سود سرشاری ناشی از سینماداری عاید مالکان نمی شود و لذا به دنبال تغییر کاربری هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه هیچ مرکز سینمایی نمی تواند تغییر کاربری داده شود، تصریح کرد: با نگاه حمایتی دولت مجوز اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان: در مقابل تغییر کاربری سینماها می ایستیم

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان: در مقابل تغییر کاربری سینماها می ایستیم